Bilder på mitt nya hem har efterfrågats. Kul! Jag var osäker på om det var något att visa eftersom jag bor på internat. Så det är bara ett rum med hall och badrum. Som ett litet hotellrum med andra ord. Förrutom bilderna kan jag säga så här:
 
Jag har en säng mitt i rummet. Från början stod den längs en vägg men det ändrade jag på. Sen har jag ett skrivbord med en anslagstavla. Sedan har jag också en hylla med lite behövligheter. I hallen har jag garderober och i badrummet har jag bytt draperi. Jag har fått pynta till det med lite av det som jag hade hemma.
 
Sedan har jag en ek utanför fönstret och fin utsikt med morgonsol.
 
Så ja här har jag bott i två månader. 7 till är det planerat att det ska bli.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0