Jaha då var Oktober slut och jag känner av att vintern är påväg. Hur som helst:
I oktober har jag...
 
  • Haft en block i Screentryck i skolan.
  • Målat fötter och händer på krokin.
  • Varit till mormor och ätit janssons frestelse.
  • Haft en solig höstdag med Niclas och hundarna.
  • Tagit några höstpromenader. Både med mig själv, Niclas och Alexandra.
  • Jobbat några helgdagar.
  • Börjat med ett nytt tillval - skrivarverkstad och bokcirkel.
  • Börjat göra porträtt på skulpturen.
  • Lyssnat på poesikväll på skolan.
  • Varit på slottfest på skolan.
  • Stannat en helg och haft pizzakväll med Alexandra, Ann-Kristin och Linda.
  • Tagit en lunch/fika på stan.
  • Haft en jobbig korsvecka med massa föreläsningar.
  • Haft höstlov.
  • Bokat resa till Berlin.
  • Hälsat på Niclas och hundarna.
  • Träffat Maria på stan.
  • Klippt mig.
  • Firat lillebrors födelsedag hos mormor.
  • Hälsat på farmor.
  • Gymmat med Frida.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0