Gå till min instagram här för att se en kort filmsnutt; 
https://www.instagram.com/p/BDT660yOKTg/?taken-by=mademoiselleelaine
(Köpiera in i adressfältet)
 
Jag måste bara säga några ord om det som hände i Bryssel i tisdags. Jag fick veta om bombningarna mitt på dagen när jag satt och åt lunch i Berlin. Helt plötsligt blev man helt stäld. Man vill ju vara glad när man är ute och reser men det är svårt att inte börja tänka. Jag var ju själv på en flygplats (även om det inte var samma) dagen innan och skulle ju flyga hem igen i torsdags och sen befann jag ju sig i en storstad och åkte tunnelbana varje dag. 
 
Sen när jag åkte till Brandenburger Tor i onsdagkväll (själv - vilket kändes lite småläskigt) spelade en man en sorglig visa på fiol på torget, det var ganska tyst och jag vill minnas att jag såg några tända ljus på marken (men jag kan ha inbillat mig). Så det var en otroligt vacker stund att står där.
 
Så ja jag kände otroligt mycket där med alla drabbade på flygplatsen och i tunnelbanan och framförallt världen.
 
// Elaine
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0