Se så grönt det är! 
 
Vilket glädjerus jag kände idag mitt i lite stress. Jag vaknade utvilad och solen strålade in genom fönstret. Sedan fortsatte solen att lysa på en molnfri himmel hela dagen. Jag vill ju bara vara ute då men pågrund av projektet var jag tyvärr tvungen att sitta inne och jobba. Men jag hade sällskap av Louise och Martina och sen efter middagen, efter att jag hade jobbat lite till tog jag en springtur/promenad på en halvtimme. Jag har nog aldrig tyckt att det har varit så härligt! Haha. Men det är verkligen magiskt här nu.
 
Nu, efter en dusch, är jag inne på rummet och har åter igen dåligt samvete över att jag inte är ute men jag måste fortsätta jobba och sen tänkte jag se senaste avsnittet av "Inför Eurovision".
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0