Den här dagen har i stort sätt sett lika ut som igår och i måndags. Med untantag Cassandra kom förbi skolan en sväng, att vi (Josepin, Louise, Saba, Helle och Atorina) satt ute och åt på lunchen för första gången i år. Annars svettades jag trots att jag hade långklänning och skinnjacka, svart dock så det kanske inte var så konstigt. Men även inne. Jag stannade i alla fall i ateljén/skolan till halv 7. Efter det tog jag en sprintur och sen värmde jag lite middag. 
 
Annars var dagen bättre än gårdagen ( än gårkvällen i alla fall). Jag känner att jag har fått ganska mycket gjort. Dessa tre dagar har faktiskt varit ganska effektiva för mig och för att inte glömma soliga! Jag är riktigt lycklig över livet just nu. Jag måste påminna mig om det mitt i all stress.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0