Igår var en lång dag. Jag var så himla slut redan vid kl 6. Hur som helst:
 
I helgen var jag ju hem till mamma och pappa, så då övningskörde pappa och jag en del. Sen i måndags hade jag en körlektion på körskolan jag gick hos i somras. Sen efter det var jag orolig inför gårdagen hela kvällen men jag försökte vara ute i det fina vädret (bilden) lite och skissade. Mot kvällen blev det se varagsmiddag med familjen igen (det var ca en månad sedan).
 
Men sen, igår morse, var det dags för uppkörning. Sen efter det åkte jag direkt till skolan. Så eftersom vi hade lite att ta igen med grupparbetet så jobbade jag och Mårten med det från halv 2 till halv 8. Så det var därför det som jag knappt orkade blogga. Jag är utmattad.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0