Åter igen en julafton som bara har innehållit mat, lite trissskrap och plugg också. Jag och pappa var och hälsade på farmor och åt lite lunch med henne och faster. Efter Kalle Ankas jul åkte vi hem och åt middag med mamma och pappa som istället var hos mormor på dagen. Det går inte att stressa och få ihop på annat sätt så julen är inte mer speciell nu förtiden helt enkelt.
 
Igår hade vi uppesittarkväll med bingolotto. Jag vann en nyårslott och vart så glad för jag har aldrig vunnit på tv bingo förr. Men å andra sidan hade jag gärna velat vunnit något annat när jag ändå var igårng (mycket vill ha mer brukar man väl säga?).
 
// Pessemisten Elaine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0