David Lindgren, Clara Henry och Hasse Andersson är programledare för Melodifestivalen 2017
 
Ikväll är det ju dags för melodifestivalen. Det är ju lite av en tradidtion för mig, speciellt Eurovision.Dock brukar jag ändå inte bli så imponerad varje år. Det roligaste är nästan paraodierna på youtube. Hur som helst har jag spekulerat lite i artisterna och deltävlingarna i år.
 
Deltävling 1 (Ikväll)
Jag tror jag kommer gilla Dinanah. 
Men jag tror Perelli kommer gå vidare.
"De vet du" kommer jag med stor sannolikhet inte gilla men jag blir inte förvånad om svenska folket gör det.
 
Deltävling 2 
Jag ser tyvärr inte fram emot någon. 
Alla kommer rösta på Mariette och Roger Pontare. 
 
Deltävling 3
Jag tror jag kommer gilla Krista Siegfrids, Jasmine Kara
Men jag tror Anton Hagman och Robin Bengtsson kommer gå vidare. 
 
Deltävling 4
Jag tyckte om Jon Henrik Fjällgren förr förra (?) året så jag hoppas jag gör det i år med. Sen tror jag att jag kommer gilla Alice, Wiktora och Loreen. 
Loreen kommer definitivt gå vidare. 
Joker - Axel Schylström
 
Hur tror ni årets mello kommer sluta? 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Nr7! Vilken röst!

2017-02-04 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0