Jag hade planerat att vara i skolan och skissa hela helgen först men det blev omvända planer. Men sen bestämde jag mig för att göra allt i fredags och åka hem men jag hann såklart inte allt. Så igårkväll när jag kom hem fick jag sitta i tre timmar och skissa med massa musik för att inte somna
 
I Torsdags fick jag examinationsprojektet som jag då har skissat på i helgen. Sen var jag och Madde till gymmet på förmiddagen. På eftermiddagen blev det sen skissning. 
 
I Fredags gick jag till skolan tidigt för att bli klar med skisserna. Men jag blev som sagt inte det men åkte hem hem ändå. Det var mycket velande om jag skulle göra det före dock. Påvägen hem hälsade jag på farmor och sen blev det tacos hemma.
 
I Lördags skissade jag på förmiddagen tog sen bilen till Niclas. Där blev det grillat för första gången i år till middag, promenad med hundarna och Tv-kväll.
 
Sen igår/söndags vaknade jag hos Niclas men åkte hem fort för att hinna göra att stopp hemma innan jag träffade Frida för fika innan jag åkte vidare hem.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0