Den här helgen var jag hem på en snabb sväng. Jag hade dock en reflektion om senaste kursen att skriva så igår var jag och Niclas från 10-8 och skrev på den. Jag fick en liten paus när Niclas kursare Karin med familj kom på besök. Precis som förra helgen när Madde kom,ville de hälsa på fåren. Så det blev en sväng ut till hagen.Sen blev det fika vilket var trevligt.
 
Charlie var dessutom inte lika konstig som förra helgen men hade svårt at förstå hur man skulle äta först och hoppade mest i hinken, upp på mig och hamnande hängandes över Carina. Haha. Sen var Zingo skotträdd på kvällen och ville tas om hand om så Niclas gjorde det medan jag skrev.
 
// Elaine
 
Idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0