Det är sista vecken på en lång kurs. Både igår och idag har det experimenterats med nya material. Men just nu är jag less och skulle behöva lite lov som alla yngre. Men jag vet mycket väl att det inte fungerar så på högskolan. Likaså vet jag att nästa kurs sätter igång direkt efter, men jag har varit så inne i det här att jag ändå fick en chock över all läsning som skulle förberedas tills nästa vecka 
 
Det är inte synd om mig. Så här är livet som student. Jag hade bara förträngt (?) hur tungt allt blir under vinterhalvåret och vilken chock det är med vintertid. 
 
Jag ignorerade läsningen idag i alla fall och gick och tränade core (och cycklade) på kvällen.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0