En vacker svala från gamla stan i Prag
 
Då börjar jag sista veckan som ledig innan skolan drar igång igen. Dett innebär att jag ska njuta och försöka ta det lungt denna vecka då jag inte kommer få en hel ledig vecka, trots jul, (antar jag) förrens i Juni nästa år när skolan (förhoppningsvis) är klar. Så jag har lite panik över det och vintern nu. Men det tar vi när det kommer!
 
Hela helgen har jag varit trött efter resan och hela sommaren (som jetlaged fast jag inte är det). Konstigt nog försvann helgen också fort. Men igår var jag till farmor och hälsade på släkten från Finland som var på besök. Det är inte ofta man träffar dem så man får passa på. Dock var bakverken och godiset från Finland alldeles för söt. Jag är så trött på socker just nu.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0