Ytterligare en vecka i kursen Form och gestaltning har passerat. Som kanske tidigare nämnt har vi intentsiva projekt nästan varje vecka i den här kursen. Hitills har det varit kul men efter att ha fått besked om kompletering den här veckan (ingen big deal egentligen) har jag haft en lite dipp. Men jag kunde fokusera på veckans arbete ändå eftersom att jag jobbade med Camilla - och vi jobbar bra ihop.
 
Veckans tema var insekter - som mat. Det äts i delar av världen men uppgiften var att göra en take away förpackning åt en fiktiv restaurang i Sverige som hade insekter som ingrediens. Därför hade vår lärare lagat mat med riktiga insekter i som vi fick smaka. Jag var äcklad och klarade det inte. Men jag presenterade ett förslag igår i alla fall. Mer/bättre bilder kommer!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0