Den här sommaren har varit den bästa på länge! Trots mormors bortgång (som jag fortfarande inte riktigt kan ta in, nästan tre månader senare) har jag mått så himla bra tillskillnad från tidigare somrar. Mycket har det varit för att jag har haft så himla roligt på sommarjobbet och det var en frihetskänsla att ta bilen dit varje morgon och därför har jag också blivit bättre på att köra. 
 
Sen har jag rest otroligt mycket (mer än jag trott) Jag hade bara planerat en resa utomlands men det blev två. Men jag har sammanfattat lite specifik fakta här under:
 
Sommarlistan 2018:
 
Serier jag har sett:Modern Family och Once Upon a time 
Filmer jag sett: Mamma Mia 2, Ocen's 8
Lärt mig: Dricka mycket vatten (älskade vattent på jobbet)
Blivit mer van vid - Att köra bil
Städer jag har besökt: Prag, Köpenhamn, Malmö, Falun, Söderhamn
Konserter jag varit på: Jill Johnsson och Britney Spears 
Evenemang: Britney Spears & Prästvigning
Bästa utfykt: Skärgårdresa på ångbåt till saltkråkan
Det har jag ätt för mycket av: S-märken äpple skum
Enligt traditionen har jag: Morgonsimmat med mamma och nu också Niclas.
Det borde jag inte ha gjort: Shoppat så mycket som jag har gjort
Hade jag öskat att jag hade gjort mer: Promenerat och tränat. Badat i havet.
Sommarens färger: Grundfärgerna - Speciellt gult och grönt.
Sommarens konstverk: Min hemmagjorda födelsedagstårta.
 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0