Äntligen får jag andas lite efter en hel månad med press och stress! Den svårste och näst sista kursen hittils är altså avslutad och nu väntar bara exjobbat men före det ska jag återhämta mig den här helgen. Jag har nämligen skrivit på mitt exjobbsförslag hela veckan (började förra) och igår var det redovisning och opponering på det. Så efter en dag på spänn var jag så trött.
Sen i måndags var vi på studiebesök till Movexum en företagsinkubator. Vi blev bjudna på pizza till lunch och det verkade vara ett mysigt företag. Ska man starta förretag ska man gå dit!
 
Jag har också varit på stresskurs den här veckan. Det var verkligen så bra och något jag behöver för jag har länge tänkt gå en sån kurs. Sen kom jag och Camila ut på en promenad igen. Det var ett tag sen vi kunde göra det så vi bara njöt i solen. Jag tog med stavarna för att få lite motion. Jag ska försöka komma igång med promenader och träning ordentligt nu igen. Jag tappade det och kosten när det var intensivt på möbelmässan men nu ska jag försöka börja om. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0