Jag har haft en så fullspäckad vecka med mässflytt i snöstorm hela förra helgen och mässa hela den här veckan. Jag har stått på mässan i två dagar och övrig vaken tid har jag pluggat. Jag förstår faktiskt inte att jag fortfarande fungerar! Men bara för att mässan är över nu är inte plugget det. Därför måste jag fokusera på plugg även idag och några dagar framåt även om jag bara hade velat vila.
 
Så sen ska jag visa bilder från mässan och göra det snyggt när jag inte har andra saker som jag måste göra. Så håll utkik för bilder. De kommer upp så fort jag har tid och möjlighet.
 
Lite bilder finns på mina instagrams så länge:
elainehdesign och mademoiselleelaine
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0