Bildkälla: Architecturaldigest.com
I fredags (15/2) publicerades en artikel om 8 gröna (i ekologisk hållbar bemärkelse) produkter från Stockholm furniture and light fair i på internationella architecturaldigest.com och vårt laddbord var ett av de åtta!
 
Jag kan inte förstå det för det är så stort i min värld!  
Det är ju overkligt att vårt bord blir utplockat på en internationellmässa med så många besökare och utställere. Att dessutom få sitt namn utskkrivet har varit en dröm länge - så nu tillåter jag mig själv att njuta av den här stunden! Vi har dessutom fått in affärsförfrågningar så jag håller tummarna att det blir något mer än bara det här. 
 
Läs artikeln här  på architecuraldigest.com.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0