Hej!
 
Jag har haft en väldigt lugn helg som jag verkligen behövde efter den här veckan i skolan. I fredags fick jag nämligen på grundfärg på vårt bord till möbelmässan. Efter det drog jag hem till mamma och pappa för att äta räkmackor med dem och Robin (så gott!). Sen på lördagsmorgon hade jag och Robin klipptid. Dock hade jag ont i huvudet hela förmiddagen (förmodligen för att jag slappnade av efter de senaste två veckorna) så därför tog jag det lugnt hela tiden för jag var dessutom så himla trött. Därför var jag bara övetr till Niclas föräldrar och drack lite te/fikade och sen vidare till mamma och pappa för lasagnemiddag. Sen somnade jag i Niclas soffa kl.10 på lördagkvällen efter ett avsnitt av Modern Family. 
 
Imorse sken solen igen! Dock blev det ingen promenad på förmiddagen med varken familjen eller Niclas men jag gick istället hem från tåget. Jag hade tur att få skjuts en bit av mamma och pappa dessutom. När jag kom hem handlade jag lite inför veckan och småstädade lite. Men jag kan konstatera att det var riktigt skönt att få komma ifrån skolan lite. Imorgon börjar en ny kurs men eftersom vi inte blev klara med den förra i fredags har jag en del att göra i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0