Veckans godaste lunch!
 
Den här veckan har jag haft presentation och opponering av examensarbetet. Det har inneburit att jag presenterat mitt examensarbete, opponerat på ett annat och sen suttit med en tredje dag och lyssnat på övriga presentationer. Utöver det har jag gjort klart min utställningsaffisch.
 
Annars har jag försökt förbereda mig mentalt på att sluta skolan och flytta. Därför har jag börjat packa och småstäda. Detta gjord jag nu i helgen. Därför var det bra att det regnade. Dock var det inte så här jag hade tänkt mig att de sista dagarna här skulle vara. Jag hade önskat mig sol och picknick ute i parken + massa promenader. Jag kommer verkligen sakna det och min lägenhet!
 
Utöver packning, presentation och separationsångest har jag varit och tränat för sista gången här. Det var väldigt tråkigt och det var framförallt synd att jag inte började tidigare med det. Därför tog jag verkligen tiden till att träna i måndags, tisdags och spinning i onsdags.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0