Det är mycket nu. Det känns som jag skrivit konstant i en vecka i streck - vilket jag typ har gjort också. I helgen var jag i skolan hela helgen, inatt sov jag fyra timmar och hann knappt äta frukost och lunch så jag skakade när jag skulle skriva. I förra veckan vaknade jag upp med ångest tillsammans med magon flera nätter irad. 
 
Det tuffa är att Niclas är mitt uppe examensarbetande också. Samtidigt som vi snart ska flytta ihop och jag bara vill vara ute och njuta av sista tiden. Men det ser ut att bli några tunga veckor framöer för oss båda. 
 
Jag fick i alla fall gå och träna ikväll. Jag orkade inte med skolan längre. Ville ur i solen, I Maj viill jag bara vara ute i naturen men det verkar inte som att så blir fallet i år. Jag kan hoppas lite på nästa helg.
 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0