Hej!

Idag har jag varit och handlat med mamma inför min födelsedag på onsdag. Tänk att jag snart inte är 16 år långre...!:O

Sen var vi och kollade lite på kläder men det fanns typ ingenting köpvärt enligt mig förrutom ett par strumpor, peeling och den här tröjan för 69 kr som jag köpte. Tänkte att jag behövde en sån men hade såklart klarat mig utan den. Har i alla fall sorterat min garderob nu på kvällen som kompensation. Fick rensa bort massa gamla jeans. Några ska jag ge bort. Jag räknade i alla fall ut att 30 % av mina kläder/skor/badkläder/jeans/jackor tillsammans är saker som jag handlat på rea. Sen har jag fått ca 16 % av dem. Så min garderob är proppfull men den är till mitt försvar liten och jag handlar ganska ofta inte till fullpris ;P haha



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHHAHA 16%?! xD hahaha oftaa du räknade ut? typiskt dig ;)

2011-08-01 @ 21:24:24
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0