Hej!!

Igår blev jag bjuden på smörgåsbord och båtresa av Niclas föräldrar. Det var så himla, himla snällt att jag blev bjuden på allt, verkligen! :) När det gällde smörgåsbordet fick jag såklart äta hur mycket jag ville. Synd att jag bara blev proppmätt, hade nu när jag tänker efter kunna ätit mer än när jag ätit allt då, man var jättemätt x) Men det var gott i alla fall. Jag åt massa lax, kyckling, potatisgratäng, chockladmouse, äppelklaka m.m. Nu vet jag en som är avundsjuk, Lovisa? ;) haha. Sen spelade vi i lite automater och Niclas brorsa - Matte vann mycket pengar.

Sen så fick jag med mig Niclas in i TaxFreen men han blev så snurrig av alla parfymer att han fick gå därifrån en stund och då gick hans mamma och jag och luktade på lite parfymer. Vi kom fram till att en Marc Jacobs- parfym luktade väldigt fräscht och Beyonces heat var väldigt fruktig. Sen när även jag var snurrig gick jag över till godiset jag med.  Så den här gången blev det inge mer än godis handlat för min del. Det var nog ganska bra det. Fast såklart har jag lite ångest över om jag ändå skulle ha köpt en parfym jag vill ha eller inte...x) Observera att jag funderar på sånt länge och inte tar första bästa parfym x) haha

Sen ska jag berätta att vi var först på båten och först i kön till smörgåsbordet, det ni ;)

Här är lite bilder från när Niclas och jag var ut på däck och bland spellautomatertna:




Jag hade min svarta byxdress från H&M tillsammans med mina skor från skopunkten, halsband från guldfynd och väska lånad från mamma.


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Sissi

gillar byxdressen :)

2011-08-15 @ 15:22:43
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hahahhaha jaa du, du kan ha rätt där. ;) Låter mys!

2011-08-15 @ 18:32:10
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0