Jag tittade nyss på Lotta på Liseberg där Eric Saade uppträdde och jag säger bara: GUD VAD KÄND HAN HAR BLIVIT! :o Alla blir ju helt galna av att se honom. En tjej hoppade på honom och kramade honom. Även jag tycker att han är riktigt bra, både på att sjunga men också personlighetsmässigt.

Men självklart slår någon aldrig min pojkvän. Gillar verkligen att höra honom spela och vet att jättemånga håller med mig :) Jag vet att det kan bli något stort av honom! :) <3



Det här är från i början av Juli på hans skolavslutning. Han och två av han musikkompisar gjorde det här improviserade framförandet!
Det är alltså pratet och upplägget som är improviserat.


Visst har jag rätt?!

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Anonym

superkul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D jag meddelar när tävlingen är avslutad :)

lycka till! :*



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-08-08 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0