Hej!!

Idag har jag haft engelska och svenska i skolan, skrev en text men inte så mycket mer. Sen när jag kom hem blev det däremot fart! Jag bestämde mig för att gå ut och springa i mina löparskor, har ju inte provsprungit dem fören nu. Jag hade skavsår men tog både en hushållspappersboll och riktigt bra skavsåsplåster på det så det funkade bra att springa ändå. Kände faktsikt knappt något. Det jobbiga vara bara att springa såklart, blev riktigt trött. När jag kom hem gjorde jag situps,  plankan och rockade rockring sen. Efter det tog jag en väförtjänt dusch :)

Men inte nog med det så fortsatte jag att vara lite duktig om jag får säga det själv. Jag satt med Ipaden i lugn och ro, läste anvisningar för hur jag skulle göra med det här att ladda ner appar. Jag har ju aldrig fattat det där eftersom jag inte sysslat med sånt...haha Men jag lyckades som sagt fixa massa konton och så :) Så nu sitter jag med Ipaden ganska ofta så det är otur att jag inte kan blogga från den....!!!:(

Så eftersom att jag varit ganska duktig idag och det är helg tycker jag att jag förtjänar lite godis nu såhär på fredagen! ;)

Har ingen ny bild idag så det blir en annan från i söndags


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kan du inte blogga från den? Vadådå? Och ja, du är så duktig så! Vi förlorade mot Östhammar med 0-1, riktigt surt, då vi hade spelet nästan hela tiden, skit grejer. Och nu har jag ont i halsen med, skiiteiiiittt

2011-08-19 @ 22:02:47
URL: http://Hallplatsverkligheten.blogg.dr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0