Jag har blivit fäst vid mina shorts som jag ju köpte för att ha nu på sommaren. Gillar att de är mörka och går att mtacha till det mesta. Sen kan man ha både ballerina, flipflops och höglackat till. Men man kan ju oxkaå ha dem med ett par strumpbyxor under på hösten och vintern - om jag nu ska härma min kompis Amanda xD haha

I alla fall är shorsten tillsammans med en blus en av mina favoritoutfits nu på sommaren. Hade det här på mig när jag var ut med Niclas och deras båt, idag när jag handlade och någon dag därinnan med. Då tillsammans med mina blå ballerinaskor.

Det här är alltså en av mina favoritoutfits denna sommar! :)


// Elaine


Kommentarer
Postat av: M *

- have a nice day!

2011-08-02 @ 02:47:11
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0