Hej!

Idag hade jag sovmorgon (jätteskönt på en måndag) men hade egentligen kunnat börjat lite tidigare för min hjärna är ändå inställd på en tid då jag brukar gå upp. Sen så skulle jag slippa gå lika länge om dagarna så jag kom hem någon gång. Men jag ska inte klaga. Nu har man äntligen fått lite lyx och det tycker jag att vi (kompisarna och jag) förtjänar men tanke på hur mycket vi slet förra året ;)

Svenskan var i alla fall inställd så jag hade bara två lektioner, historia och franska. Det var första franskalektíonen för i 2:an. Vi fick en ny lärare som vi nog inte ska hela året. Hon var väldigt livfull! :)
Vi är bara 4 eller 5 i gruppen (varav vi är 3 som läser steg 4) så man kommer nog få mycket hjälp :)

Nu ska jag färska upp minnet och forsätta kämpa med min franska!


Sen imorse fick jag höra av min klasskompis Josefin att mina skor var snygga :)


// Elaine

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

Kika in på bloggen klockan 20:30 ikväll för att se vilken det blev som blev dagens blogg vinnare!! :-) kram<3/Systrarna Backström

2011-08-22 @ 20:21:17
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0