Hej!!

Vilken mysig och solig dag det har varit idag :) Jag har bara haft två lektioner som inte var så dumma direkt. Först var det arktitektur där vi i par skulle designa ett hopptorn till en påhittad tävling. Det tog lite tid för mig och killen som jag blev ihopparad med att komma på en hållbar idé men det vi kom på ska nog fungera :) Dock tyckter jag att arkteturen är lite jobbig. Jag är liksom ingen arkitekt. Fast jag tycker att de flesta designlektioner är jobbiga på så sätt att jag vill klara av så mycket. Men ja arkitekt är inte mitt yrke, i så fall inredningsarkitekt :)
Nu har jag hur som helst en arbetskompis.

Sen så fick jag en uppgift på grafiska kommunikationen - en rolig sådan. Vi ska nämligen som jag hoppats, få designa ett eget ipadskal! :) Där krävs det egentligen bara att man själv bli nöjd. Så nu sitter jag med två idéer och dessutom har jag kommit igån lite med min lampuppgift :)

Sen måste jag också berätta att jag gick och simmade själv efter skolan. Det gick väldigt lätt och bra men begränsade mig med 600 meter för att orka göra det igen. haha Det var ändå bra för Lovisa gav mig en glass (som jag ska betala) innan - närmare bestämt en Mcflurry diam från macdonalds! Gott!

Dagens kläder var samma som den dagen jag åkte båt med Niclas och hans famlij, fast ja jag hade andra skor då.


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Helena

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-24 @ 21:23:31
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0