Alltså jag får ångest över alla parfymer, vill bara ha fler och fler!! hjälp mig! x)

Den senaste ångesten handlar om en parfym som jag vet kommer försvinna. Som rubriken säger är den från Nina Ricci. Det finns en hel kollektion med massa flaskor som ser ut som äpplen och jag tycker de är så himla söta. När vi åkte till Paris så ville jag köpa en grön som var limited edition men jag sparade de pengarna eftersom jag ju skulle till Paris. Sen så när jag åkte till Finland samma år så hittar jag 4 små äppelparfymer i en förpackning - varav två var gröna. På något konstigt sätt lyckades jag hindra mig från att köpa dem trots att jag gick där och tittade på dem hela tiden. Sen så försvann såklart de där och det gröna äpplet. Om jag ångrade mig att jag inte köpte dem...

Men nu när jag var till Riga fanns det en ny litmited edition som var matt rosa. Dock hindrade priset på 400 kr mig att köpa den och jag har ju trots allt så många. Fast sen när jag var och åkte båt med Niclas i söndags så hittade jag den matta rosa där också. Det var så att en expedit plockade fram dem som likheten till en annan doft som jag velat ha ett tag (visar den sen). Däremot visste jag inte om jag åter igen ville lägga ut 400 kr så jag köpte den inte. Men nu har jag kommit på att jag nog vill ha den men snart kommer den vara borta och jag hittar den ingenstans. Den verkar bara finnas på båtarna....jag som har åkt båt 2 gånger i år!!!x)

Jag vill ha den rosa, så jag ångrar mig...!!!!

Här har vi den matta rosa som är i begränsad upplaga nu:


Här är den gröna som fanns för 2 år sedan:


Sen finns det också de här:







Är det inte söta?
Ingen som förresten vet var jag kan hitta den matta rosa, förrutom på en båt?

// Elaine

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0