När jag städade igenom mina lådor med smink och smycken inför en fördelsedag hittade jag en massa. Konstig som jag är gjorde jag som med klädrensningen och räknade ut att säkert nästan mer 50 % av mitt smink hade jag fått från tidningar och kanske 20 -15 % hade jag fått av mamma eller min faster t.ex. Alltså köper jag ändå inte så mycket smink. Det mesta jag löpter är mascara, foundation och läpplans någon gång.

Här har vi en bild på allt mitt smink:

MEN mycket av sminket använde jag ju inte och måste ju ha varit ganska gammalt så det slängde jag. Det var duktigt av mig tycker jag (jag som inte gillar att slänga saker) och sen blev det mycket mer ordning i lådorna :)


// Elaine


Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

Förlåt att jag komenterar igen men det där ser riktigt frestande ut :) som godis för tjejer! Föresten grattis läste att du fyllt år!

Om du har tid kolla gärna in dokumentären om mig när jag följer min skådespelar och artistdröm till Hollywood :)

http://www.youtube.com/user/KlaraGadd

2011-08-06 @ 23:06:00
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0