Jga kom på att jag ju inte har hunnit visa upp vad jag fick av min fina pojkvän i födelsedagspresent! :O Tänkte att jag skulle spara lite på det men nu har det ju gått fär lång tid...x) haha I alla fall så fick jag massa små paket och ett lite större av honom på födelsedagen min. Han hade dessutom skrivit på alla. Jag hade ingen aning vad som var i dem men när jag öppnat ca 3 så kunde jag gissa vad som var i de andra - förrutom det slite större förstås. Men vad låg i? Jo de här bokstäverna som bildar Paris! De var ju verkligen perfekta till mgi och mitt rum :) Än så länge står det på min TV men får jag upp någon hylla eller tavellist snart kanske de får stå där.. fina är det i alla fall!! :)

Sen i det större paketet låg den franska filmen "Amelie från Monmatre". Det är ju också en sak som passar mig :) Hon kan han! :O Vi ska se den och drömma till Paris sen.




J'ADORE!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: photos by Malin ♥

snäll pojkvän du har som ger dig presenter ^^

2011-08-26 @ 07:51:46
URL: http://photosbymalin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0