Igårkväll såg vi filmen Shutter Island som var lite konstig. Det var Leonardo Dicaprio som hade huvudrollen som en polis som skulle hitta en försvunnen patient som rymt ifrån ett mentalsjukhus på ön Shutter Island. Men "läkarna" där ville få honom att tro att han också var en patient men att han var så sjuk att han inte fattade själv..Det är svårt att förklara för man fick inte veta på slutet om han var sjuk eller läkarna som lurade honom. Så jag är själv förrvirrad x)









Sen såg Isabelle och jag i alla fall min nya film - Letters to Juliet. Den var riktigt mysig och fin tycker jag. Var nästan så att man fällde en tår... Den var bra, en riktig romantisk tjejfilm! Vissa saker kanske var lite konstiga men sen blev den jättebra och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte log lite ibland :) Se den!







// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0