Hej!

Denna söndagsmorgon vaknade jag hos Isabelle. Jag, hon och Linnea hade lite tjejkväll med sällskapspel, filmer och chips igårkväll. Tyvärr åkte Linnea hem men jag stannade och sov kvar. Imorse när vi vaknade diskuterade vi skolkortskläder och lite annat. Jag kollade igenom Isabelles klädstång som hon nu satt upp i rummet. Hon har massa kläder!

Sen innan jag åkte hem kom deras hund Krut och ville förstöra för oss när vi bäddade :) Se så söt han är! Jag har verkligen börjat gilla hunder och de verkar gilla mig, inklusive Krut :) Förrut en gång när jag var hos Isabelle så sprang hennes andra hund runt efter mig och skulle hoppa upp på mig. Sen har vi ju Mellvin som tar mina skor ;) haha
Jag måste ju också nämna att jag tog mig ut på en springtur när jag kom hem med Robin. Han orkar mycket mer ön mig och var väldigt pushande x) haha

Här är Krut



Både Isabelle och Krut


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0