Jag köpte ett nagellack från Maybelline i början av sommaren. Det såg riktigt så där härligt havsturkost ut och kostade ca 39 kr( tror jag). Jag har dock inte hunnit använda det än men tänkte att jag skulle måla nytt nu. Så jag testade det här nu efter att jag tvättat och filat fötterna ;) haha

Jag målade tånaglarna också för jag har inte gjort det på bra länge. Kommer knappt ihåg när jag gjorde det sist. Så nu matchar alla mina naglar i alla fall:) Dock blev jag lite besviken på färgen för att det behövdes två lager för att få det i den starka färgen jag ville ha. Men det ser ändå ut att vara bara ett lager som jag har målat på bilden..

Turkost på min födelsedag 2011 blir bra, älskar turkost!


// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0