Hej! :)

Idag hade vi ingen idrott, skulle egentligen haft föreläsning. Men lika bra det för känner att jag kanske håller på att bli förkyld så hade nog inte orkat så mycket. Fast ändå missade jag att det stod föreläsning så jag släppade med idrottskläder. Låter som jag...x) haha.

I stället så gick vi (Lovisa, Ninni, Sara, Amanda och jag) till affären Chilli och gud så såld jag blev!! Har bara varit där en gång förrut. Men alltså den inredningsaffären slår IKEA lätt enligt mig. Hittade så mycket fint som jag ville ta med hem, stora som små saker. Eller jag egentligen skulle jag ha velat inrett mina framtida lägenhet ;) haha. Ska definitvt berätta mer om vad jag hittade där i ett annat inlägg. Jag ville verkligen ta med mig allt och blev också väldigt inspirerad :)

Efter det hade jag historia och franska. Sen blev jag erbjuden att gå på en fotbollsmatch med Ellinor och hennes familj. Det var jättekul att hon tänkte på mig och hade gärna velat träffa henne för hon är en av mina bästa vänner och vi träffas inte. Men jag kände att jag behövde åka hem. Kände mig dum, förlåt Ellinor :( <3 <3



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0