Hej alla! :)

Har vaknat upp till ännu en underbart fin dag. Var så glad över att vädret var fint igår :) tror inte det var det förra året...:( I alla fall så var det en toppen födelsedag och jag är så glad för alla som grattade mig på facebook, i verkligheten och här på bloggen. Blir så glad av det och kommentarer annars över huvudtaget också :)
Vill passa på att skriva att Fridas ord: "Grattis världens bästa Elaine!!" gjorde mig riktigt glad :) Men såklart alla andras med som sagt! Isabelle och Pimpim grattade mig flera gånger, naaw ;)

Men ja gårdagen var otroligt bra, min mormor, morfar, morbror, faster, farmor och granne (som är som en extra mormor för mig) kom och gav mig massa fina presenter som jag tänker visa upp sen. Mamma hade gjort smörgåstårta som vi åt och sen blev det fika och istället för tårta ville jag ha varm frukt med smält vitchoklad tillsammans med glass. Det är italienskt och kallas Gino - dock missade jag att ta en bild på det...  Men det var gott i alla fall!

Sen mot kvällen innan de andra han åka så kom äntligen min fina pojkvän på moppen. Pimpim kom även förbi, lånade böcker och gav mig en grattis-kram. Sen tog Niclas och jag en promenad i det fina kvällsvädret och sen åt vi min favoritmat - en jättegod kyckling. Efter det var jag bara med min pojkvän och tittade lite smått på tv med honom. Var så glad för att han kunde komma :) Hade verkligen saknat honom! <3

Var såklart glad att alla andra kunde komma också! :)









// Elaine


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

2011-08-04 @ 17:26:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0