Hej!

Igårkväll var jag på grillkväll hos min kompsi Linnea, tänkte berätta mer om det sen. För idag har jag varit med mamma i stan och provat idrottskor. Jag fick pengar till det i present. Det jag länge velat ha är ett par easytone. Så jag köpte ett par sådana nu när jag hade fått pengar. Sen så köpte jag också ett par löparskor till idrotten som var nedsatta från 1000 kr till 700 kr. Så jag gjorde verkligen av med pengar fast att det mesta var presentpengar som sagt. Men det gjorde lite ont att betlaa ändå x)

Men nu har jag ju två par bra skor att gå och springa i!! :D

Mina nya easytone som ska träna benen på mina framtida promenader

Först tänkte jag köpa lila men sen fanns det inte i storleken som jag köpte. Nen rosa hade faktiskt snyggare sula i vitt..

Löparskorna från Nike


För mig som helst lägger pengar på kläder från H&M och andra klädesaffärer (alltså inte sportaffärer) var alla dyra (enligt mig) priser en stor sak! haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah, snygga! Jag ska också införskaffa mig nya skor, har just köpt ett par Hummel sneakers du vet, ska köpa ett par springskor, ett par inomhusfotbollskor, ett par nya fotbollsskor till gräs. Ja, det blir en del idrottskor till de som spelar fotboll haha ;)

2011-08-07 @ 20:17:47
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0