Imorse var det inget vidare väder när jag vaknade. Att det regnade när det var så fint väder igår :( Jag hade i alla fall tänkt att ta en promenad för att jag har inte rört mig på ett tag nu. Men man fick ju ingen rktigt ork när man såg vädret. Mamma och jag åt i alla fall frukost på balkongen till en början innan det började blåsa. Så eftersom jag inte kände mig så promenadsugen tänkte jag bara stanna hemma och jobba lite smått, skissa lite och sådär. En regning hemmadag helt enkelt. Men nu sken faktiskt solen upp lite och det slutade regna, men sen blev försvann den. Får se hur vädret bli lite mer på eftermiddagen och om den där promenaden blir av.

Har lite franska att göra..har en ny franskabok inför det här året - franska steg 4



// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh just ja, vi har ju läxa. Aaah det var tur att du "påminde" mig. påminde. stavas det verkligen så? känns fel liksom, haha

2011-08-28 @ 12:16:04
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0