Snart är det dags för skolfotografering igen!
Varje år tänker jag positivt och fast att jag inte gillar när folk tar kort på mig (för jag ser stel ut då) så ser jag faktiskt fram emot det. Sen jag färgade håret mörkt (som typ gått ur nu) har jag längtat tills jag får vara brunett på skolfotot. Men nu tycker alla att jag ska vara blond och eftersom det blivit solbkekt fint (men jag annars tycker att det är råttfärgat) så ska jag ha det som det är nu i år. Jag som hade längtat ...:( *snyft. Men jag faller helt enkelt för grupptrycket... Men nästa år då ska jag allt var brunett!!:P

I alla fall så vill jag gärna ha några lite "nya" kläder på mig. Dock vill jag inte vara FÖR uppklädd. Jag har mycket fina tröjor och blusar men jag ser en blus/skjorta framför mig som jag vill ha till ett par mörka jeans. Jag har suttit och lettat på nätet nu och har samlat de som jag hittat och gillar här under. ska jag nu köpa en (har inte bestämt mig) så ska den antinge vara i satin eller  transparent som kan funka, fast att jag inte velat haft det förrut I alla fall vill jag ha en rosett i halsen och det vore ju egentligen ett plus om den är långärmad eller nästan så den passar i höst.

Men jag behöver hjälp. så vilka av dessa är snyggast?!



(räkna högst upp från vänster)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: okej vad många parfymer du har :D

2011-08-24 @ 23:05:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Lovisa

jag tycker att skjortan var finast. jag förstår vad du menar men jag får svindel av att se alla blusar. haha



aah men jaa, vad tycker duu va, fina bloggahn

2011-08-25 @ 21:21:56
URL: http://loveesa.bloggn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0