Idag har varit en riktig mysdag i skolan. Då syftar jag på att jag fick sluta 3 timmar tidigare än vanligt, det var pannkakor med slyt och grödda till lunch + annanasskivor och sen överraskade Ninni oss med kladkakemuffins som hon hade bakat. De var ljuvligt goda och det var jag inte sen med att konstatera. Ninni och Sara kan verkligen baka i vår lilla "grupp". Vi andra vi äter istället ;) Fast baka är jag säker på att Lovisa och Amanda också kan. haha. Sen stannade Lovisa och jag en lite stund och ritade på våra caféer. Jag kom också in en sak som jag gjorde i photoshop. Äntligen fattade jag lite så det blev kul :)

Nu blir det yttligare god mat då pappa har gjort lax. Mmm det är så gott med kall dillsås, potatis och wookgrönsakar till!



Ninnis muffins!

Jag vill också rikta ett TACK till Carinas kommentar om min klänning :) Blir så glad när man får en kommentar!

// Elaine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0