Hej!

Förlåt för att det stod still här igår. Jag hade fullt upp hela dagen så när jag hade lite tid till att sitta vid datorn orkade jag inte det. För jag började gårdagen redan halv 9 med att göra klart min lampa på formgivningen. Så nu är den upphängd i skolan. Jag tog lite kort så jag ska visa den här inom kort. Även fast det finns ett och annat som jag inte är supernöjd med på den. haha. Sen hade jag också min sista franska lektion för det här året som firades med lite julmust och pepparkakor. Efter det letade jag upp Niclas, hans mamma och mormor som var och julhandlade och efter det fick jag skjuts hem av dem. Det kändes verkligen som att det var länge sen som jag träffade Niclas och även om det blev lite rörigt där i affärerna så är jag glad att jag fick se honom :)

Idag däremot har varit en betydligt kortare dag. Jag hade bara en lektion och då såg vi klart på filmen om Marie Antoinette. Den var väldigt lång och slutade konstigt men det är kul att man har sett den när man är lite av en franskafantast. Dock stannade jag ett tag och gjorde lite på mina vänner i tecknat format i illustrator. Var helt inne i det och vips hade jag suttit där i ca 2 timmar! haha

Men jag känner mig dock trött och irriterad just nu för min mobil vill inte alls göra som jag vill, det ville den inte igår heller. Resultatet av det hela har blivit att jag har råkat låst den. Men jag kan inte öppna den för mina papper med kod och allt på är borta. Så ja här sitter jag, känner mig lite handikappad utan mobilen :(
Sen är jag lite irriterad på att jag inte fick två nagellack med en tidgning bara för att jag är prenumerant. Varför ska tidningarna göra så? Är man prenumerant borde de väl vara ännu mer villiga att skicka med en present för att ha kvar personen som kund? Jag tror jag fattar varför de titne gör det men taskigt är det ändå. Det hela handlar ju alltid om att locka fler läsare och tjäna pengar. Prenumeranterna har de ju redan lyckars locka...

En bild från förra helgen för att inte göra det här inlägget bildlöst...
image description


En bra sak är i alla fall att snart är det Top model på tv och imorgon är det julavslutning. Sen jullov! :)

// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅÅH din räknare måtte ha stigit i höjden, Jag har vart in här varanan minut och krääävt nytt inlägg! Förlåt mig, fast jag träffar dig varje dag är det så roligt när du får ner dagen i ord. Haha jaa jag är elak och bitter och nyfiken men det är jag det!

2011-12-20 @ 19:10:22
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0