Var tog den här dagen vägen?  Jag vaknade vid 11 - vilket är jättesent för att vara jag. Blev egentligent väckt vid 7 men då tvingde jag mig själv att somna om eftersom jag ville inte gå upp så tidigt när jag var ledig och vet att jag kommer vara så himla trött imorgonbitti då. Så ja jag lyckades somna om, lite för länge. Skyndade mig att äta och duscha för att sen åka till farmor när jag hade vaknat. Jag har inte varit där på jättelänge så kände att det var dax. Där hjälpte jag  till att städa genom att damsuga och sen efter lite spelande hälsade vi på min fabror också. Men ja nu sitter jag här innan middagen och undrar hur tiden kudne gå så fort. Hade ju tänkt hinna med mer saker idag. Allt känns lite snopet på något sätt... x)

Bild från igår med lite effekt


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0