Så, nu har jag tänkt att det ska börja rulla in lite bilder från helgen här på bloggen :)

Jag tänkte börja med lite bilder från själv balen. De flesta bilder är då tagna från Svenska kyrkans ungas hemsida. Här går det att se fler. Sen är de också mest bilder på när jag dansar med min fina kavaljer Lovisa ;) haha. Vi hade riktigt kul hon och jag, även om jag dansade med Patricia, Elsa och Hanna också såklart. Men det lyckades bara bli bilder på när just vi dansande. I alla fall så dansade vi runt där lite snyggt men också kanske lite fånigt x) haha Men vi hade kul! ;) Dock blev jag vääldigt trött både i ögon och fötter...x)

Jag tycker i alla fall att det var jättekul att få gå på bal. Ville göra det på alla hjärtans dag för 2 år sedan men det blev inget och sen hade jag gärnat gått på bal när jag slutade nian. Så det var alltså jättekul att äntligen får göra det. Jag är lite så där baltokig. Kanske har det att göra med att jag älskade att läsa prinsess-tidningarna och se filmerna när jag var liten? haha

Här under är i alla fall lite bilder. Ser ni Lovisa och mig? ;)




Sen vid tolv skålade alla in första advent

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

wiiiiiiiiiiiiiiIIIIHhhoooooO Vad betyder Vojage? På återseende?

2011-12-01 @ 21:37:06
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0