Hej!

Imorse när jag vaknade tänkte jag " ja äntligen lite fin (inte blöt) snö! Men nu sitter jag i skolan och ser inte mycket snö utanför fönstret :( men de pratar ju om någon storm som är påväg så det kanske kommer mer snö snart ändå.
Jag hoppas i alla fall på snö tills jul ju!

Idag, torsdag har jag hur som helst haft engelska och bild. På engelskan fick jag tillbaka min argumenterande uppsats och på bilden ritade jag klart en bild i blyerts. Tråkigt nog var det sista bildlektionen men nästa vecka och veckan efter jul blir det 3D-design istället. Det ska också bli kul :)

Idag valde jag att ha på mig en skjorta från MQ. Mamma fyndade den för något år sen eller två på rea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0