Medans jag tittar på idol och innan jag går och lägger mig för att vakna till en dag då jag får träffa mina pojkvän igen så ska jag skriva ett inlägg här. Och det inlägget innehåller det som jag har tänkt att det ska innehålla hela veckan - bilderna från lägret. De bilder som jag och delvis Patricia tagit (två andra också tagna av kyrkans fotograf).  Men så här kommer några bilder alltså. Sen kommer det fler :)

Jag vill än en gång säga att jag hade en rolig helg med fyra tjejer, lilla Lovisa, Patricia, Hanna och Elsa! :)



Jag och Patricia vi middagen


Patricia och Hanna


Lovisa, Hanna och jag


Den här bilden var så fin med alla andra så jag stuntar i att mina ögon gör att jag ser helt borta ut x) haha

Nu blir det fortsatt titt på Idol och sen imorgon ska jag som sagt träffa Niclas. Fast att det passerat ett år nu ska vi ändå träffas när vi såklart fira 13 månader! ;D <3

// Elaine  


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, jaa det var fina bilder det! Jag ser så sur ut på alla bilder haha, vet inte vad det var.. ;)

2011-12-02 @ 22:24:18
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0