Hej!

Idag och igråkväll var en liten "pappa-dag" för mig. När mamma och lillebror var borta igårkväll åt vi middag bara han och jag. Sen idag har vi varit och handlat och sen har han hjälpt mig med lite pyssel. Vi är de kreativa i familjen brukar vi säga. Han har mer tålamod än mamma på många saker alltså, så det är bra att få hjälp av honom. Men ja efter att gjort ganska mycket idag (känns det i alla fall som) så har jag nu sett på julkalendern och tänkt ta det lugnt. Ävem om jag känner att jag skulle vilja få lite småsaker gjorda... Men det är ju ändå lördag x) Tror att jag ska poppa pocorn och se på någon film. Mysigt! :) Såg att filmen" bröllopsfixaren" men Jennifer Lopez går på tv sen. Ska nog se den sen även om jag har sett den några gånger. Den är rktigt bra!

Har ätit min första skumtomte för det här året idag! Har vair sugen på det ett tag nu men ville inte börja för tidigt så jag skulle tröttna på dem innan jul.






// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh jag äter det med nu! Haha fast jag åt mina allra första för en vecka sen, men det var på tok för äckliga och oskumtomtiga så de räknas inte. Nu har dock mamma hittat den rätta tomten så det är bara att glufsa!

2011-12-17 @ 20:36:19
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0