Äntligen fredagkväll igen! :) Den här veckan har gått fort men det är aldrig fel med fredag ändå ;)  Ska äta middag snart och sen vid 8 ska jag se på idol. Jag missade ju det förra veckan då jag åkte på lägret och veckan före med. Så nu tänkte jag se och såklart nästa vecka när det är final. Dock tycker jag inte att det är så bra artister kvar. Jag gillade Amanda P och Molly och de är ju de som åkt ut de senaste gångerna. Synd :(

Men tidigare idag så har jag börjat rita på en serie som ska sammanfatta en kort bok som vi har läst på svenskan. Kommer behöva lägga ner lite tid på den i helgen och nästa vecka men jag har i alla fall kommit en bra bit idag så jag känner ingen oro över det. Sen har jag precis lämnat in min argumenterande text på engelskan. Förrutom det har jag sprungit runt på stan idag och letat efter "hemligheter" ;) Haha Dock hittade jag bara saker till mig själv vilket jag inte är superglad över. Visst det behövde faktiskt men det känns ändå inte lika bra som om jag hade hittat något annat x) haha Jag visar en sak som jag köpte sen i alla fall ;)


En redigerad bild från veckan

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0