Efter ännu en omgång julmat till middag har jag testat provat mina nya julklappar från min faster. Vilket var badskum/duschcreme, bodylotion och handkräm från märket "I love..."( + ett par örhängen). Min kompis Sara som äger ett läppbalsam med smaken "raspberry and blackberry" fick mig att bli intresserad av de här produkterna och inte minst doften förrut. Så det här stod på min önskelista som alla mina andra julklappar. Jag kunde inte bärga mig så var tvungen att testa badskummet och bodylotionen nu med ett varmt bad. Handkrämen provade jag redan när jag hade öppnat packetet. Nyfiken som man är x)



Det doften doftar såååå gott! Rekomenderas!
Ska bli mysigt att använda handkrämen när händerna blir mer torrare i vinter och det behövs.

Förrutom det över har jag fått detta i julklapp:
En tidningsprenumeration
Ett sällskapsspel
En ansiktsbehandling 
Ett par små söta stjärnörhängen
Ett par ärhängen med lila strass
En biobiljett
En påse skummtomtar
Pengar
och såklart Zingo och Mellvins franska manikyrkitt och sminkväska :) 

Nu blir det tv eller film! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0