Har lyckats gå sönder ett par till jeans. Jag som trodde att de här blåa skulle hålla ett tag eftersom det är inte var så tighta. Men se så fel jag hade.. Måste nog börja investera i dyrare jeans. Kanske de är bättre verkligen är kvalité? Men går jag sönder dem i alla fall känns det mer värt att köpa jeans för 199 kr än för 600-800 kr x) haha Men nu har jag kanske en anledning att hitta de perfekt åtsittande jeansen med både perfekt färg och längd för mig. Blir så trött på att de alltid ska vara så långa. Hoppas på att jag ska hitta några på mellandagsredan sen i alla fall.

Jag skulle gärna ha några av de här jeansen från Nelly.com men det kostar ju en månads studiebidrag (vissa av dem). Det går jag inte med på!


Martina Jeans SEK 699, D Brand - NELLY.COM Heller Super Skinny Wmn SEK 1195, G-star - NELLY.COM
3301 Skinny Woman Jeans SEK 899, G-star - NELLY.COM Narrow Deep Blue Used Jeans SEK 399, Cheap Monday - NELLY.COM

Men efter att ha sett de där priserna känns det inte så farligt att handla jeans för 400/500 kr x) haha

En rolig sak är att jag har en en hel kasse med jeans och några i en lådan som jag någongång tänkt sy något av. Undra när det blir? haha Har funderat på en väska av något slag i alla fall.


Två par av mina trasiga jeans

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0