Nu är "julafton 2" gjord. har varit och hälsade på min farmor och faster nu på eftermiddagen. De fick julklappar från oss och vi från dem. Fick välbehövliga pengar som jag redan vet vad jag vill lägga dem på x) haha. Sen fick jag lite skönhetsprodukter och örhängen. Så nu återstår bara Niclas julklapp som jag är spänd på att få :) När jag tänker efter har jag fått mycket skänhetsprodukter i år alltså - manikyrsett, sminkväska, duschkräm och så ansiktsbehandlingen då. Den julkalappen kändes extra lyxig för jag skulle aldrig lägga pengarna på sånt annars. Men det låter jätte mysigt att jag ska få gå och få ansiktsrengöring och ögonbrynsplockning i 90 min. Men inte nog med det var det ryggmassage i en halvtimme också. Hur avkopplande och lyxigt låter inte det?! Hoppas att jag också kan få någon ansiktsbehandling av Issa som går stylist utbildning sen också ;) haha 

Jag såg ut som en tomte idag med men nästan lika kläder som igår. Drog på mig en kjol över byxdressen bara och gjorde två små toffsar i håret.  Lite barnsligt kanske men vill vara lite så när det är jul för det känns så juligt och mysigt med tomteluvor, kjolar och toffsar ;)



Hur har er julafton och juldag varit? :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0