Oj nu är det kväll igen och jag har fortfarande den där serien att rita på... Har varit lite irriterad hela dagen då jag bara ville slänga min lampa (som jag gör på formgiviningen) i väggen. Har suttit och gjort den där hela hösten men det känns inte alls som jag kommer någon vart. Förrutom idag då när det äntligen löste sig och jag fick ihop den konstruktion som jag försökt med hela terminen! Sara och Lovisa var också väldigt snälla och hjälpte mig lite. Vad skulle jag göra utan dem de gånger jag håller på att få ett litet "nervsammanbrott"?x) haha

Men när humöret hade lugnat sig lunchade jag hos mormor och morfar. Fick mormors fläskfilé som jag knappt kan sluta äta. Det går bara när jag är riktigt mätt x) haha. Sen så babblade jag på om vad som har hänt den senaste tiden och vilka små äventyr som jag har varit ute på. Konstaterade också att det inte känns som att jag åstakommit någonting i skolan de senaste tiden. Men jag tycker ändå att jag har fullt upp hela tiden så något måst jag väl ha för mig? haha


Jag idag, den 6 December 2011
Är jag inte lite blond ändå fortfarande?

// Elaine  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0